De vraag: heb ik last van mijn jet-lag?

10 mei 2019 - Schiedam, Nederland

Ik was zoals al eerder gezegd vroeg op de luchthaven. Ik heb de leerkracht van mijn stageschool nog even gezien en gesproken. Wat is het gaaf om ook haar verhaal te horen en om te horen hoe het daar is. Eenmaal in het vliegtuig was ik erg blij met wat ik ik daar aantrof: een eigen scherm! Geen groot scherm voorin (zoals oude heenweg) maar een eigen scherm. De keuze in films was groter dus ik heb 2 films gekeken Die ik nog in de bios had willen zien!

De vlucht zelf was prima. Ik heb een uurtje kunnen slapen en ben geheel veilig op Schiphol aangekomen. Nu nog zorgen dat ik niet in slaap val... Rond 13:15 zaten we weer in de auto. Toen we thuiskwamen heb ik alle cadeautjes aan iedereen gegeven en heb ik mijn schoonzusje met de auto opgehaald. We gaan een stedentrip boeken! Ik weet het, ik ben net terug en over 2 maanden zit ik met haar in Lissabon 😂. We hebben bij Latte Heart even koffie gedronken (met een extra shot espresso). Geloof het of niet, maar ik ben tot 22:30u opgebleven en nu, om 21:40, ben ik nog steeds wakker.

Vandaag zijn mama en ik even naar Haarlem geweest. Deels om de jet-lag tegen te gaan, deels omdat we even wegwilde. Heb ik last van een jet-lag? Nee, eigenlijk niet!

Bedankt voor alle leuke reacties en het volgen van de blog!!

1. Lisa de Koning:
    11 mei 2019